Erdoğan halife olacak, Ak Saray'daki odalar hazır, İslam birliği kurulacak

Erdoğan halife olacak, Ak Saray'daki odalar hazır, İslam birliği kurulacak

08 Ocak 2017 Pazar 01:13
190467 Okunma
Erdoğan halife olacak, Ak Saray'daki odalar hazır, İslam birliği kurulacak

Yeni Akit gazetesi yazarı Abdurrahman Dilipak, Kanada’da katıldığı bir konferansta Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başkan seçilmesi durumunda "halife" olacağını ve Ak Saray'daki odaların "hilafet temsilcilikleri" açılacağını söyledi.

HİLAFET MECLİS'TE, GEREĞİ YAPILACAK

"Hilafet şu anda TBMM'ye intikal etmiştir. Bu anlamda hükümet tarafından gereği yerine getirilmektedir" diyen Dilipak, “Tayyip Erdoğan başkanlık sistemine geçerse kendisi bu anlamda bütün İslam beldelerinden Hilafete bağlı bölgelerden muhtemelen kendisine müşavir tayin edecek ve İslam birliğinin Beştepe’deki, o 1005 odada hepsinin temsilciliklerini açacak.” dedi.

Son Güncelleme: 08.01.2017 11:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasa dışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hayati 2017-01-08 20:31:41

Sokarim hilafetine ne hilafeti öyle bir kurum zaten arap birliği diye var bizim bu yobazlarin içinde ne işimiz var bizim hedefimiz Türk birliği olmalı beşten büyük öyle olunur kitapsız pislik soyu bozuk kani bozuk arapların bizim ne işimiz var

Misafir Avatar
mehmet 2017-01-10 06:06:02 @Hayati

siz kafırler ıstemesenızde ALLAH CC nurunu tamamlıcak hılfet gelıcekk

Beğenmedim! (19)
Avatar
Alman 2017-01-08 22:42:29

Ben Hz Muhammed sav. Ve 4 Halife ile Kuran ı Kerim'i tanırım....gerisi zaten hiç Halife olamadı olamazda zaten...kapasite yetmez yetmemiştirde...o yüzden hilafet halifelik çokta tınnnn....ben değerli Türk büyüklerine komutanlarına saygı ile anarım ve içlerinden ensonuncusu da M.Kemal Atatürk tür..

Avatar
Ahmet 2017-01-08 14:56:09

Vay be bunlar çozuttu çomarlara güvenilip bunlar oluyor

Avatar
Hz.Hakan 2017-01-08 21:54:51

Osmanlının hilafetini kim tanımışsa RTE nin hilafetinide onlar tanır gayrı

Avatar
Serap 2017-01-08 18:32:47

Peki hiçkimse sordu mu bu suudlar ve katar bize parasal yönden neden destek oluyorlar?onlarda halifelik kendilerine geçsin istemiyorlarmi zannediyorsunuz ?türk ismi geçen bir devlet elimizde ya sonra?

Avatar
Mehmet Ali Meral 2017-01-08 15:20:33

Halife yi tüm İslâm âlemi seçmeli. Dünya'nın 5 ten büyük olduğu gösterilmelidir. Türkiye de bağımsız ve demokratik bir islam ülke si olarak seçim, siyasi partiler ve yerel yönetim kanunlarini? Değiştirip demokratik parlementer sistemle yoluna devam etmelidir

Avatar
Hüseyin altınok 2017-01-08 22:51:05

Yapacağına inanmıyorum ama yapmasını canı gönülden isterim ilerici salaklar size sesleniyorum sizin ideolojik fikirlerinizin haryani yalan ve safsatalalarla dolu insanlığa verdiği huzur ortada heryer kan gölü pis akideniz kafirle dolu sizin çoğunuz salaksınız bu yazdıklarımı akledecek kadar aklınız yok varmı içinizde akidesini ve ideolojisini savunacak kadar bilen birisi

Misafir Avatar
Rashit 2017-01-09 20:01:20 @Hüseyin altınok

Önce Türkçe konuşmayı yazmayı öğren.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mehmet Ali meral 2017-01-08 14:53:21

Süper olur. halife olsun. Ama Türkiye de başkan olmasın. Hilafet kurumu, islam aleminin başında istanbula taşınsin. Hilafet kurumuyla Türkiye nin menfaat leri yarın Çakıstigi vakit ne Türkiye, nede Hilafet kurumu zorda kalmasın! !!nasıl ama?