Hükümete yakın kanallar operasyonu görmezden geldi

Sabah saatlerinde başlayan yolsuzluk operasyonunu, hükümete yakın gazete ve televizyonlar görmezden geldi.

Hükümete yakın kanallar operasyonu görmezden geldi

Gezi eylemlerinde, polisle göstericilerin çatışmalarını ekrana taşımak yerine penguen belgeseli yayınlayan CNN Türk ve NTV gibi kanallar bir bir ortaya çıkmıştı. Benzeri bir durum ise bugün yapılan yolsuzluk operasyonuyla ortaya çıktı.

GÖRMEZDEN GELDİLER
Hükümete yakın televizyon kanalları ve internet siteleri 3 bakanın oğlunun da aralarında bulunduğu 22 ismin yolsuzluk iddiası ile gözaltına alınmasını haberlerine yansıtmadı.

İSİM BİLE VEREMEDİLER
Kimisi 28 Şubat Davası'nı, kimisi ise dün akşam saatlerinde AK Parti'den istifa ettiğini açıklayan Hakan Şükür haberinin ayrıntılarını gündeme alırken, sabah erken saatlerde başlayan ve Türkiye'yi sallayan gözaltı haberlerini görmezden geldi. Haberi görenlerden NTV gibi bazı kanallar ise, özellikle bakanların oğulları ve Fatih Belediye Başkanı'nın gözaltına alınmasını "isim vermeden" habere taşıdı.

İŞTE O KANALLAR
Bu kanallar arasında, 24 TV, Ülke TV, Sabah'ın internet sitesi ve ATV'ye bağlı A Haber kanalı, NTV ve ntvmsnbc.com, Sky Türk ve Ülke TV yer aldı.

PENGUEN YAYINLANMIŞTI
Gezi eylemleri sırasında CNN Türk, Taksim Meydanı savaş alanına dönmesine rağmen belgesel yayınlamış ve uzun süren bir "penguen" tartışmasına da zemin hazırlamıştı. Gezi olayları sırasında sıkça kullanılan "penguen" geyiği bu kez de hükümete yakın internet siteleri ve tv kanalları üzerine yapıldı.

Güncelleme Tarihi: 17 Aralık 2013, 13:14
YORUM EKLE