Melih Gökçek'in televizyonu olduğu bilinen Beyaz TV'de Ankara Büyükşehir Belediyesi hakkındaki iddialar çürütüldü. Gökçekler 20 bin TL tazminat ödeyecek.

Ankara Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı ASKİ’nin su sayacı ihalesi hakkındaki yayınlarında Beyaz TV, Zihni Çakır ve Latif Şimşek’in, “gerçeklik ilkesine uygun hareket etmemeleri" gerekçesiyle 20 bin TL tazminat ödemelerine karar verildiği bildirildi.

Ankara Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı ASKİ’nin su sayacı ihalesi hakkında yayınlar yapan Beyaz TV ile programlar yapan Zihni Çakır ve Latif Şimşek hakkında yargı kararını vermesi dikkat çekti.

Mahkeme, “gerçeklik ilkesine uygun hareket edilmediği ve eleştiri sınırlarının aşıldığı" gerekçesiyle Beyaz TV, Çakır ve Şimşek’in 20 bin TL tazminat ödemesine hükmettiği bildirildi.

Halk TV'de yer alan habere  göre; 22 Haziran 2021 ‘de Beyaz TV’de yayınlanan “Dinamit” isimli programda, ASKİ’nin sayaç alımı konusunda iftira dolu açıklamalar yer almıştı. Bunun üzerine ASKİ genel Müdürlüğü; Beyaz TV, Latif Şimşek ve Zihni Çakır hakkında tazminat davası açmıştı.
 
"USULSÜZLÜK YOK"

ÜMİT ÖZDAĞ’DAN AKP’NİN PARTİZAN AĞZI BOZUK BAKAN YARDIMCISI İSMAİL ÇATAKLI’YA TOKAT GİBİ SÖZLER! ÜMİT ÖZDAĞ’DAN AKP’NİN PARTİZAN AĞZI BOZUK BAKAN YARDIMCISI İSMAİL ÇATAKLI’YA TOKAT GİBİ SÖZLER!

Mahkemece verilen kararda, ASKİ’nin su sayacı ihalesinin yasalara uygun yapıldığı, ihaleye itiraz olmadığı, Kamu İhale Kurumunca da ihalenin inceleme ve belirlemesinin bulunmadığı, yayından 12 gün önce ihalenin iptal edildiğinin anlaşıldığı vurgulandı.