Akit Anıtkabir yerine ‘Anırkabir’ yazdı Sözcü ondan geri kalmadı! Yok, birbirinizden farkınız!

30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle devlet erkanı Anıtkabir’e giderek resmi törene katıldı. Töreni canlı yayınlayan Akit TV’de, Anıtkabir yerine “anırkabir” yazıldı.

banner311

Akit TV’den yapılan açıklamaya göre, klavyede ‘r’ ve ‘t’ harflerinin yan yana olması ayrıca canlı yayında hızlı hareket edilmesi nedeniyle KJ editörü tashih hatası yapmış oldu.

Akit TV’nin kasıtlı olarak “anırkabir” yazdığı ileri sürüldü.

Sözcü gazetesi daha da ileri giderek Akit'i hain ilan etti.

AYNI HATAYI SÖZCÜ GAZETESİ DE YAPMIŞTI

Ama bu hatayı sadece AKİT değil Sözcü gazetesi yapmıştı.

Akit TV’deki hatanın birebir aynısını yapan Sözcü, hem Ekrem İmamoğlu’nun Anıtkabir ziyareti haberinde hem de Nobel Ödülü alan dünyaca ünlü Türk bilim adamı Aziz Sancar’ın haberinde “anırkabir” yazmıştı.

İmamoğlu haberini silen Sözcü’nün, Aziz Sancar hakkındaki haberi halen internet sitesinde aktif bir şekilde duruyor.

Ayrıca Sözcü İmamoğlu haberindeki hata nedeniyle söz konusu yazıyı silmiş olsa da, Twitter'da yapılan paylaşımlar halen duruyor.

Daha önce televizyonlarda benzer bir hataya rastlanılmıştı.

Yayınlanan KJ'de 'varak ustalarının maaşı 3000 TL' yazılması istenmişti ancak 'V' yerine 'Y' harfi yazılarak ayıp sayılacak şekilde anlam ortaya çıkmıştı.

Yorum yapabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Üye değilseniz hemen üye olun veya giriş yapın.